Project Description

VENIO ERP

Centralna aplikacija tvrtke Venio Indicium d.o.o. jest integrirani poslovni informacijski sustav (ERP – Enterprise Resoure Planning). Sama aplikacija omogućuje tvrtki upravljanje svim resursima i fazama poslovanja. Sastoji se od mnoštva integriranih modula za razne segmente poslovanja tvrtke. Koristi jedinstvenu bazu podataka i time omogućuje brze analize potrebne Upravi za donošenje važnih poslovnih odluka. VENIO ERP pruža potpunu podršku za sljedivost, a mnoštvo parametara omogućuje implemetaciju Vaših specifičnih poslovnih procesa. Alat kojim ćete vidjeti krvnu sliku tvrtke!

VENIO ERP – MODULI

MATIČNI PODATCI

  • Modul u kojem se definiraju matični podatci koji se koriste kroz aplikaciju kao npr. artikli, partneri, vozila i sl…
  • Ovdje se definiraju korisnici, prava korisnika, podatci o tvrtki itd…
  • Korištenjem prava korisnika, za svakog korisnika se može prilagoditi sučelje i dostupnost funkcija prema njegovim potrebama, te se na taj način smanjuje broj grešaka i korisnika fokusira na točno ono što mu treba

UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA (HRM)

  • Definiranje zaposlenika, radnih mjesta, kompetencija, razina kompetencija, klasifikacija radnih mjesta i slični matični podatci potrebni za upravljanje zaposlenicima i radnim mjestima
  • Praćenje razvoja zaposlenika
  • Vođenje evidencije rada
  • Evidencija o godišnjim, plaćenim dopustima, bolovanjima
  • Putni nalozi
  • Uz sve dokumente u sustavu se mogu vezivati prilozi vanjskih elektronskih dokumenata jer on sam ima implementiran sustav za upravljanje dokumentima (DMS Document Management System)

PROTOKOL

  • Omogućuje zaprimanje, kontrolu, odobravanje plaćanja i plaćanje ulaznih računa
  • Moguće je i knjiženje ulaznih računa prema definiranim shemama knjiženja
  • Implementiran je sustav obrade ulaznih računa u pomoću kojeg se za svaku aktivnost (kontrola, odobravanje plaćanja….) korisniku signalizira što on treba obraditi

REPROMATERIJAL

  • Modul koji omogućuje evidenciju repromaterijala koji se koristi u proizvodnji
  • Posebna vrsta skladišta u kojoj mogu biti samo oni artikli definirani kao Materijal
  • Potpuno podržana sljedivost

POTROŠNI MATERIJAL

  • Omogućuje dodatnu evidenciju o utrošku potrošnog materijala
  • Služi i za praćenje nabave potrošnog materijala, te vođenje skladišta potrošnog materijala
  • Iz njega se mogu vršiti isporuke potrošnog materijala za maloprodaje i veleprodaje elektronskim dokumentima

PROIZVODNJA

  • Modul kroz koji se radi proizvodnja
  • Definiranje normativa
  • Radni nalozi i utrošci materijala
  • Skladišta sirovina i skladišta gotovih proizvoda
  • Potpuna sljedivost

VELEPRODAJA

  • Cjenici (osnovni i akcijski)
  • Svi cjenici se mogu definirati u tri razine: osnovni, cjenik za grupu skladišta i cjenik za pojedino skladište
  • Ugovori – s kupcima se mogu definirati posebni ugovori u kojima su definirani uvjeti za pojedinog kupca
  • Ugovori su hijerarhijski iznad cjenika tako da se oni primjenjuju ukoliko postoje
  • Dokumenti su podjeljeni na ulazne i izlazne, a obuhvaćene su sve standardne vrste dokumenata (primka-kalkulacija, predračun, račun, storno račun, terećenje kupca, povrat dobavljaču i sl…)
  • Svako skladište ima set izvještaja za sebe
  • Potpuno integrirana sljedivost