Project Description

VENIO ERP

Centralna aplikacija tvrtke Venio Indicium d.o.o. jest integrirani poslovni informacijski sustav (ERP – Enterprise Resource Planning). Sama aplikacija omogućava tvrtki upravljanje svim resursima i fazama poslovanja. Sastoji se od mnoštva integriranih modula za razne segmente poslovanja tvrtke. Koristi jedinstvenu bazu podataka i time omogućuje brze analize potrebne Upravi za donošenje važnih poslovnih odluka. VENIO ERP pruža potpunu podršku za sljedivost, a mnoštvo parametara omogućava implementaciju Vaših specifičnih poslovnih procesa. Alat kojim ćete vidjeti krvnu sliku tvrtke!

VENIO ERP – MODULI

Venio ERP, POS kasa, fiskalna kasa, fiskalizacija, izdavanje računa aplikacija, ERP sustav

MATIČNI PODATCI

  • Modul u kojem se definiraju matični podatci koji se koriste kroz aplikaciju kao npr. artikli, partneri, vozila i sl.,
  • Ovdje se definiraju korisnici, prava korisnika, podatci o tvrtki itd.,
  • Korištenjem prava korisnika, za svakog korisnika se može prilagoditi sučelje i dostupnost funkcija prema njegovim potrebama, čime se smanjuje broj grešaka, a korisnik se fokusira na točno ono što mu treba.

UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA (HRM)

  • Definiranje zaposlenika, radnih mjesta, kompetencija, razina kompetencija, klasifikacija radnih mjesta i sličnih matičnih podataka potrebnih za upravljanje zaposlenicima i radnim mjestima,
  • Praćenje razvoja zaposlenika,
  • Vođenje evidencije rada,
  • Evidencija o godišnjim odmorima, plaćenim dopustima, bolovanjima,
  • Putni nalozi,
  • Vezivanje priloga vanjskih elektronskih dokumenata uz sve dokumente uz sustavu jer on sam ima implementiran sustav za upravljanje dokumentima (DMS – Document Management System).

PROTOKOL

  • Zaprimanje, kontrola, odobravanje plaćanja i plaćanje ulaznih računa,
  • Knjiženje ulaznih računa prema definiranim shemama knjiženja,
  • Implementiran je sustav obrade ulaznih računa pomoću kojeg se za svaku aktivnost (kontrola, odobravanje plaćanja…) korisniku signalizira što on treba obraditi.

REPROMATERIJAL

  • Omogućava evidenciju repromaterijala koji se koristi u proizvodnji,
  • Posebna vrsta skladišta u kojoj mogu biti samo oni artikli definirani kao Materijal,
  • Potpuno podržana sljedivost.

POTROŠNI MATERIJAL

  • Omogućava dodatnu evidenciju utroška potrošnog materijala,
  • Služi i za praćenje nabave potrošnog materijala, te vođenje skladišta potrošnog materijala,
  • Iz njega se mogu vršiti isporuke potrošnog materijala za maloprodaje i veleprodaje elektronskim dokumentima.

PROIZVODNJA

  • Modul kroz koji se radi proizvodnja,
  • Definiranje normativa,
  • Radni nalozi i utrošci materijala,
  • Skladišta sirovina i skladišta gotovih proizvoda,
  • Potpuna sljedivost.

VELEPRODAJA

  • Cjenici (osnovni i akcijski),
  • Svi cjenici se mogu definirati u tri razine: osnovni, cjenik za grupu skladišta i cjenik za pojedino skladište,
  • Ugovori – s kupcima se mogu definirati posebni ugovori u kojima su definirani uvjeti za pojedinog kupca,
  • Ugovori su hijerarhijski iznad cjenika tako da se oni primjenjuju ukoliko postoje,
  • Dokumenti su podijeljeni na ulazne i izlazne, a obuhvaćene su sve standardne vrste dokumenata (primka-kalkulacija, predračun, račun, storno račun, terećenje kupca, povrat dobavljaču i sl.),
  • Svako skladište ima set izvještaja za sebe,
  • Potpuno integrirana sljedivost.