Project Description
VENIO ERP
Centralna aplikacija tvrtke Venio Indicium d.o.o. jest integrirani poslovni informacijski sustav (ERP – Enterprise Resource Planning). Sama aplikacija omogućava tvrtki upravljanje svim resursima i fazama poslovanja. Sastoji se od mnoštva integriranih modula za razne segmente poslovanja tvrtke. Koristi jedinstvenu bazu podataka i time omogućuje brze analize potrebne Upravi za donošenje važnih poslovnih odluka. VENIO ERP pruža potpunu podršku za sljedivost, a mnoštvo parametara omogućava implementaciju Vaših specifičnih poslovnih procesa. Alat kojim ćete vidjeti krvnu sliku tvrtke!
VENIO ERP – MODULI

MATIČNI PODATCI
- Modul u kojem se definiraju matični podatci koji se koriste kroz aplikaciju kao npr. artikli, partneri, vozila i sl.,
- Ovdje se definiraju korisnici, prava korisnika, podatci o tvrtki itd.,
- Korištenjem prava korisnika, za svakog korisnika se može prilagoditi sučelje i dostupnost funkcija prema njegovim potrebama, čime se smanjuje broj grešaka, a korisnik se fokusira na točno ono što mu treba.
UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA (HRM)
- Definiranje zaposlenika, radnih mjesta, kompetencija, razina kompetencija, klasifikacija radnih mjesta i sličnih matičnih podataka potrebnih za upravljanje zaposlenicima i radnim mjestima,
- Praćenje razvoja zaposlenika,
- Vođenje evidencije rada,
- Evidencija o godišnjim odmorima, plaćenim dopustima, bolovanjima,
- Putni nalozi,
- Vezivanje priloga vanjskih elektronskih dokumenata uz sve dokumente uz sustavu jer on sam ima implementiran sustav za upravljanje dokumentima (DMS – Document Management System).
PROTOKOL
- Zaprimanje, kontrola, odobravanje plaćanja i plaćanje ulaznih računa,
- Knjiženje ulaznih računa prema definiranim shemama knjiženja,
- Implementiran je sustav obrade ulaznih računa pomoću kojeg se za svaku aktivnost (kontrola, odobravanje plaćanja…) korisniku signalizira što on treba obraditi.
VELEPRODAJA
- Cjenici (osnovni i akcijski),
- Svi cjenici se mogu definirati u tri razine: osnovni, cjenik za grupu skladišta i cjenik za pojedino skladište,
- Ugovori – s kupcima se mogu definirati posebni ugovori u kojima su definirani uvjeti za pojedinog kupca,
- Ugovori su hijerarhijski iznad cjenika tako da se oni primjenjuju ukoliko postoje,
- Dokumenti su podijeljeni na ulazne i izlazne, a obuhvaćene su sve standardne vrste dokumenata (primka-kalkulacija, predračun, račun, storno račun, terećenje kupca, povrat dobavljaču i sl.),
- Svako skladište ima set izvještaja za sebe,
- Potpuno integrirana sljedivost.